Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2009 00:24 - СТОП!
Автор: follow Категория: Други   
Прочетен: 934 Коментари: 2 Гласове:
0



Имам теория...гениална е знам...

Не сте ли искали да можете просто да спрете времето?
И да правите каквото си искате?
После пак да го пуснете...би било чудесно...

Всъщност, можете...
Всички можем да си играем с времето...
И дори сега,  докато пиша тоя пост спрях времето 3 пъти...

Обаче не помня...там е проблема.

Реално погледнато, всички наши действия се записват на една лента...
тая лента е времето...
когато то бъде спряно, лентата спира да записва...
получава се един процеп, един СТОП...едно състояние, в което реално НИЩО не се случва...
Когато нещо не се разполага във времето, то просто не съществува...
А как да запомним нещо, което не съществува?

Да кажем че аз съм спрял времето...ето...точно след като написах "е"на думата "ето", аз спрях времето...и сега може би пак го спирам...но не помня, не знам, че съм го спрял...

Докато времето е било спряно аз съм се радвал, че мога да го спирам...мислел съм си, колко неща мога да направя така...мога да кажа, че знам всичко...и когато ме питат нещо, просто да спирам времето, да проверявам отговора и да го пускам отново...Но като съм пуснал времето всичко е продължило от момента, в който съм го спрял...
Затова не съм оставил никаква следа...нито в съзнанието си, нито в материалния свят...просто нищо не се е случило...

Тая теория НЕ може да бъде оборена, нито доказана...

и все пак ви предлагам едно нещо...Оставете времето да върви с нормалния си ход, само тогава живота има смисъл...


Тагове:   Стоп,   теория,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти май си гледал, дежа вю?
28.09.2009 00:33
Ти май си гледал, дежа вю?
цитирай
2. follow - не?
28.09.2009 00:36
не?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: follow
Категория: Други
Прочетен: 16709
Постинги: 9
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930